قوانین وب سایت هایراک
این توافق نامه ما بین هایراک و شما کاربران گرامی تنظیم شده و قابل اجرا است.
ورود به سایت هایراک، خرید هر یک از محصولات وخدمات، استفاده از هر یک از سرویس ها و انجام هر گونه معامله و تراکنش مستلزم پذیرش تمام بخش های این شرایط و قوانین بوده و در صورتی که شما قوانین و مقررات سایت را قبول نکنید، مجاز به استفاده از خدمات ما نمیباشید.
خرید و استفاده از هریک از خدمات هایراک به معنی پذیرش قوانین این سایت میباشد.
ادامه مطالب👇
شرایط و ضوابط استفاده از خدمات هایراک
1.اطلاعات کاربران
- کاربر موظف است هنگام استفاده از خدمات هایراک اطلاعات صحیح و بروز خود را در اختیار ما قرار دهد.
- هایراک برای برقراری ارتباط با شما از اطلاعات ارائه شده توسط شما استفاده خواهد کرد.
- در حفظ حریم خصوصی کاربران، هایراک سیاستها و استانداردهای مربوط به حفاظت از اطلاعات شخصی را رعایت میکند.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه حریم خصوصی مراجعه نمایید.
2- حفظ اطلاعات محرمانه
- هایراک هیچگونه اطلاعات مربوط به کاربران را بدون اجازه صریح آن به دیگران نخواهد داد.
- از اطلاعات شما تنها در هنگامی استفاده خواهد شد که لازم است تغییر در محصولات و خدمات محصول و یا خدمات جدید هایراک و شرایط ویژه ای که ممکن است برای شما قابل توجه باشد به اطلاعتان برسد.
3- امنیت حساب
- شما مسئولیت حفاظت از اطلاعات حساب کاربری و کلمه عبور خود را دارید.
- در صورت مشاهده هرگونه فعالیت ناشناس یا خلاف قوانین در حساب کاربری خود، لطفاً به هایراک اطلاع دهید.
4- نحوه ارتباط
نحوه ارتباط هایراک با کاربران صرفا از طریق ایمیل آن ها میباشد که توسط خود کاربران در پنل کاربری وارد شده است.
کاربران میباست با قرار دادن ایمیل هایراک در لیست سفید ایمیل خود، از انتقال پیام های ارسالی به قسمت اسپم ایمیل خود جلوگیری کنند.
بدیهی است مسئولیت عدم مشاهده اطلاعیه ها و اخطاریه های ارسال شده بر عهده خود کاربر میباشد.
5- عودت مبلغ
عودت مبلغ پرداخت شده برای سرویس ها که فقط شامل هاست می باشد دارای “سه روز پازگشت پول” دارای شرط عدم سو استفاده کاربر از سرویس و دلیل موجه برای انصراف از سرویس است.
بدیهی است ثبت سفارش و لغو آن جهت عودت مانده حساب کاربری امکان پذیر نبوده و فقط عدوت مبلغ به حساب کاربری امکان پذیر است.
همچنین امکان کنسل کردن ویا ویرایش دامنه های ثبت شده به هیچ عنوان وجود ندارد و هیچ مبلغی در این خصوص بازگشت داده نمی شود.
” لطفا در انتخاب دامنه خود دقت فرمایید “
6- پشتیبانی و ارتباط با کارشناسان
کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی، ارتباط با منتور و یا تماس تلفنی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.
در صورتی که کاربر به کارشناسی توهین نماید ویا پیشنهادی غیر اخلاقی و غیر کاری از جمله پیشنهاد دوستی، همکاری و سایر پیشنهادهایی که دور از اخلاق و ادب دهد، کارشناس مربوطه موظف است کاربر مربوطه را از تمامی خدمات هایراک اخراج و تمامی سرویس های کاربر را مسدود و حذف نموده و در صورت لزوم ، فرد مربوطه را به مراجع قضایی معرفی میگردد.
همچنین کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل به زبان فارسی وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورها، وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد.
کاربر میباست تا دریافت پاسخ از جانب پشتیبانی منتظر بمانند و از زدن تیکت و یا پاسخ های مکرر خوداری کنند.